FAKE STORY, BELIEVE ME B :'(

11 JUN 2011
YEAHHHHHHHHH, BARU BALIK DARI DATE MEMANG BEST LAH KAN? TIBA2 DIA TEXT AKU MCM LAIN DOHH :'[ ADA ORANG MAKE UP STORY PASAL AKUU, FUHHHHH! MENYIRAP HABIS LAHH KAN. AKU CAKAP LAHH YG AKU TAK BUAT, MCMLAH DIA NAK PERCAYA KAN? AKU INGAT NAK SETTLEKAN MLM TU JUGAK BUT DIA TAKNAK, DIA NAK MERAJUK JUGAK. MEMANG MERAH HBIS LAH TGN AKU WEHH :'> DINDING TAK DINDING -.- THEN TAKTAHU ASAL TIBA2 RASA SEBAK, MAYBE DAH LAMA TAK NANGIS KOT :'> THEN AKU MINTAKLAH NO YG MAKE UP STORY TUU, THEN DIA TAKNAK BAGI, SYG PUNYA PASAL, AKU DIAM, MENGALAHH. TAK PERNAH2 AKU RASA MCM NI WEHH, KAU PUN TAHU KAN? THEN AKU CALL DIA TIME AKU NANGIS KAN, APA AKU CKP, YG DIA JWAB 'OKAY'. LEPAS JAA AKU CKP 'I SYG YOU B', NAK MELALAK DAH AKU BHAI :'> THEN AKU LETAK, TUNGGU DIA OKAY BARU TEXT AKU, MCM ORANG GILA DAH AKU, SERABUT KEPALA OTAK DLM BILIK SORANG2, TAKDA ORANG NAK TEMAN, DUDUK DLM BILIK, MENGADAP PHONE. DLAM SETENGAH JAM MCM TUU, DIA TEXT AKU, TERSENYUM SAMPAI TELINGA B :'> TAPI CARA TEXT DIA STILL MARAH AKU DOHH, STILL LAGI :'( THEN DIA NAK DENGAR SUARA AKU, TIME NANGIS PULAK TUHH, NAK TAKNAK, SEBAB DIA MCM DAH OKAY DGN AKU, AKU CALL LAHH, DIA PUJUK AKU, FUHHH! B, AKU CAIR LAHH :'> THEN NAK TUNGGU DIA REPLY, 3-4 LAGU BARULAH REPLY, TAKNAK MARAH, AKU DIAM. LASTLYY. 'BIE, LOVEYAAAAAAA :*' ALOLOLOLO, IMISSYOUUU YG DULU B :'(
P/S: IT'S UP TO YOU B, NAK TRUST CKP DIORG OR I B, I TAKBOLEH PAKSA, SUMPAH B, I TAK BUATT B, SUMPAHH :"( I SAYANG YOUUUU SORANG JAA B! YOU SORANG JAAA :''(