12 March 2011 ♥

Tiba2 jaa aku bangun awal --' Aku tengok phone aku . (10.30) Awal lah siallll : (  Mungkin tak sabar2 nak jumpa SI DIA kott : P HAHA , act aku takda mood nak gerak sebab BACKSTABBER follow sekali --' HAHA . Aku buat cm biasa jelaaa . Tgh melangut nak tggu zohor lama dooo . Tgk jam (11.10) Lama dooo . Aku pun TERnampak DVD 'kembar siang' . HOHO , dgn pantasnyaa aku amik n pasang ! HAHA , cita tu 2 jam kan? Sempatlah isi masa aku : ) Habis jaa cerita tu . Aku tengok jam . (1.05) HAHA , amik tuala masuk tandas ! HAHAHA : D

Siap jaaaa , gerak LRT . HAHA . Tunggu diorg lama gilaaaa --' Sekali bwk satu kampung ! HAHA . Buat dono jelaaaa . Sampai pavi gerak pakcik dulu . Tunggu SAYANGG aku ni : P HAHA . Lepas jaa order . Phone berbunyi 'Here we go , come with me ...' SI DIA call ! Aku angkat : ) HAHA . Dia ckp , dia dah ada kat luar . Dia suruh amik , lupa pulak nak ckp "nak ampar karpet merah kaa?" HAHA , *act tak sampai hati : P Masuk jaa SI DIA semua membe aku , buat muka hensem . CB jaaa --' Nak cakap lah cibai ! HAHAHA : D

Tengah lepak2 , SI DIA nak gerak ! Aduhhhhh : (  SI DIA ajak snap gambar . Dengan pantas aku pergi ! HAHAHA . Sorang kiri , sorang kanan ? aikkkk ? Aku pelik dohhhh ^^ Dua2 pegang aku , hihi . Takkan tak bagi respon kan? HAHA , bagi lah respon . Berapa kali snap ! HAHA , dandan pulak belah kiri aku gelak ! HAHAHA . Time nak snap dia gelak ! Muka aku mmg blurlaaaa : ) HAHA . Dah puas snap , diorg blah , bored dohhh : ( HAHAHAHA . Time odw gi entrance pulak . Dapat text dari SI DIA ! 'datang seladang' . Dengan pantas aku jadi kepala lah ! Lead jalan gi seladang ! Hikhokhikhok . Smpai jaa sana , 'Eh? Asal ramai dohhh?' Aku taktahu menahu lepak jelaaaa . Tiba2 hujan doooo. Lepak dalam lah . HAHA . SI DIA pening kepala nak ikut sapa . Dia nak ikut mem dia or aku . Then aku buat2 touching ahh 'pergi ahh kat dia' . HAHAHA , aku kepit dgn F , M buat2 touching pulak ! Aku kepit dgn M , F pulak touching ! HAHA , apalaaaa korang ni : )

Tiba2 buntu , taktahu nak lepak mana --' HAHA , sumpah blurr time tu . Apalagi , shisha ahhh : ) HAHA , tengah lepak shisha , tak sampai setengah jam pun . Diorg nak gerak --' Aduhhhhh : ( HAHA . Takpaaa : ) Salam2 dgn kitaorg , BACKSTABBER aku nak menggatal dgn M pulak --' Dalam hati aku 'Kau dah kebas B aku diam , takkan yg ni kau nak jugak gilaaa?' HAHA , dlm hati ahhh . Diorg gerak jaaa , tak sampai 10 minit pastu , aku bored . Dahlaa aku tak shisha , nak tong2 duit bagai . Lepak mcm org bodo --' Apalagi , gerak ahhhhh ! Sampai LRT KLCC , Perrghhhhhhhh ! Jamm derrrr ! Nak beli tiket punya lah panjang -.- Apa boleh buat , beratur jelaaaa . Lama gilaaa . Adalah jugak dalam 20 minit . Pastu nak naik LRT , jamm jugak ! Jamm jugak ! HAHA , sampai wangsa maju , amik teksi , balik . Lek jappp : ) Pastu ada text dohhh . Dia berbunyi begini 'Bieeeeeeeeee?' Awwwwww  ♥ HAHA , aku pun layan lah kan? HAHA , then lagi sorg hantar 'Afieeeeeee?' HAHA , layan jugakkkk : ) Hihi , tgh2 text dgn org kedua ni tiba2 dia panggil aku 'BIE', Hihihi , cairrrrrrrrrr doh  ♥ HAHA . Aku layan dua2 , 50/50 k? Tak lebih , tak kurang . Sama rataaaaa ! HAHA .

P/S: AKU TAKNAK CKP APA2 LAGI , TAPI AKU JUST HAPPY LAYAN CAPITAL 'F' AND 'M' NII . SUMPAH SAYANG KORANG . THANKS FOR MAKING MY DAY , I  ♥ YOU SAYANGGG .